2017

Allmänt / Permalink / 0
Så... 2017 har basically varit god mat, gott sällskap och en massa trevliga resor? Underbar resa i polen, skön solsemester i fina kreta, en jävligt fet vecka i serbien samt 10 underbara dagar i florida. 

Massa events, födelsedagar, middagar, fikor och gott gott gott är vad jag ser. Utekvällar fyllda med alkohol, bakischill med en jävla massa pizzor. Jobb och en massa sparande, slösande och bara levt life helt enkelt. 

Träningen har gjort mig starkare, snabbare och mer uthålligare och det ska jag se till att hålla. 

Så jag tackar alla underbara människor som gjort mitt 2017 underbart, så hoppas jag att 2018 blir ännu bättre! 
  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till top