Söndag

Allmänt / Permalink / 1
Det va väl en jättebra kväll kan man väl säga. Förutom att min dunjacka blev nerdränkt i vodka redbull. Kan ni tänka er hur klibbig den var och hur äckligt den luktade?! Pälsen också dessutom! Ska fan gå utan jacka till nästa lokalfest för att undvika detta igen, då vissa människor har det lite svårare att hålla hårt i ett glas än andra. Men det är sånt som händer! Den är iallafall ren och fin nu. Trevlig födelsedag och nice utekväll. Blev ju någon timmes sömn. Hemskt på jobb. Vill ju inte klaga precis, jag får ju skylla mig själv. Men fyfan vad jag har fått stå ut idag. Otroligt trött jag, värkande ben som bara pulserar och svullnar, så himla många sår innanför mina läppar av den jävla tandställningen samt hemsk magknip efter gårdagens mat(???) i dont know. Well... Livet är ju lite som en berg och dalbana. Nu ska trötta jag sova och sova och sova!



#1 - - Anonym:

Hej Nathalie, måste börja med att säga att du är otroligt vacker!
har följt din blogg nu ett tag och tänkte höra vad dina tankar är om vikten och såhär. När du började din viktresa hur stor del av ditt liv lade du på det? Jag har gått ner cirka 15 kilo och har blivit helt besatt med min vikt. Allt kretsar runt min vikt och vad jag äter, trots en viktminskning är jag inte nöjd med vad jag ser i spegeln och har nu anlitat en Pt som ska försöka hjälpa mig att få min drömkroppen. Men hur var det för dig? Jag är guldmedlem sedan december och jag får inte väga mindre än 54 kilo. Men enda sedan jag började min resa så var målet 50 kilo och jag jagar den vikten hela tiden, men min coach är på mig hela tiden och säger att jag måste upp i vikt då jag väger mindre än mitt BMI.
Tack i förhand!

Till top