Havet är djupt

Allmänt / Permalink / 2

Snacka om ett dyng surt och kämpigt träningspass idag. Mina ben är spaghetti och min överkropp fick träningsvärk efter 20 minuter. Min tröja var genom svettig, men det är ju bara bra. Känns skönt!

Imorgon är det dags igen... naglar står på schemat. Naglar och tattuering ska fyllas i litta. Sen blir det en lunch i stan i guess, with my long lost friend. Men tillbaka till naglarna... jag har ju alltid ett jävla dilemma så fort jag kliver in i salongen och får frågan "vad blir det för dig idag?"... ja igen jävla aning som alltid. Nä men jag har lite tankar och funderingar om jag borde köra på dessa vinröda/lila samt formen och det matta med en kombination av lite glitter, dvs, på nån enstaka nagel. Ska passa både till ett bröllop och till vardagen. Men nu ska jag sluta babbla för jag lär ju ändra mig till imorgon.

Nu ska jag, efter en mysig fika och en mysig seriestund, drömma mig bort, in i disney världen. Jag hör hur "färger i en vind" spelas i mitt huvud med en liten remix av "that's how you know"...

#1 - - Suzan:

Hur fick du jobbet på footlocker va de bara att lämna cv eller kände du någon som kunde fixa in dig, du verkar inte jobba så mycket heller

#2 - - Suzan:

Footstreet* hehe

Till top