ÄNTLIGEN lite svar!

Allmänt / Permalink / 0
Hej Nathalie! Älskar din blogg!:)) Har en fråga...för ett tag sen nämnde du att din kompis tränat ben på senaste tiden...det är så att jag inte är nöjd med mina ben, har knappt innerlår känns det som...vill få snygga ben inför sommaren. Och verkligen träna upp dom. Kan du ge tips på vilka övningar din kompis kört eller som du kört. Det hade varit jättesnällt 

Svar: Hej kära du! Jag kör ju lite olika övningar men jag går oftast efter hennes rutin. Vi använde oss av en fri stång och körde squats med vikter, vi körde utfall med fast stång, benpress, leg curl, leg exstension, både inre och ytre lårmaskin, marklyft med kettlebells samt en rumpövning på leg curl maskinen. Allt det här gjorde vi ganska intensivt, många set samt många reps, tills musklerna skrek! Och ben körde vi väl kanske 2-3 gånger i veckan!  

--------------------------------------------

Vart är dina byxor ifrån?

Svar: Byxorna på bild 1 är från American Eagle i USA 

--------------------------------------------

Hej natha! Det hade vart så kul ifall du hade kunnat visa genom bilder, videos eller beskrivning hur du använder ditt smink och vad för smink du har? Vilken läppstift, rouge, highlighter osv.. :-) din sminkning e otroligt snygg och vill göra detsamma på mig själv så hade uppskattat om du hade kunnat hjälpa mig med den delen ? :) puss

Svar: Hej! Vad kul att det intresserar dig! Jag brukar ju inte sminka mig så ofta så det lär bli lite svårt att filma/fota imorgon tex. Men jag kan jättegärna skriva ner här vad jag använder för något! Så får jag lägga upp bilder en annan gång! Som läppstift använder jag sephoras liquid lipstick nr 13 eller gerrards liquid lipstick Cher. Rouge använder jag mig inte av! Jag använder ALLTID, kat von d's contour kit, makeup stores 3 olika concealers, the balm mary lou (highlight), makeup store eyedust, "baking powder", isadoras eller inglots eyeliner, valfri maskara, isadoras foundation, fix plus från MAC, dipbrow by anastasia och det var nog allt?!

--------------------------------------------

Först vill jag börja med och säga att du är otroligt vacker! sedan undrar jag hur det går för dig med viktväktarna? jag själv undrar om du har några tips för mig som bara står still i vikt, ökade i vikt när jag började styrketräna och vikten rör inte på sig. Vill så klart ner i vikt, men händer inget. Tack i förhand!

Svar: Hej! Först och främst vill jag tacka så mycket för dina underbara ord! Och till din fråga då.. Det är ju självklart svårt att hela tiden gå ner i vikt för nånstans och nångång måste det stå still. Oftast så beror det på att kroppen har tagit en "paus" pga ständig viktnedgång och därmed måste den hinna med. Sen efter någon vecka så kör det igång som vanligt. Men att stå still i vikt pga styrketräning är jättevanligt, då du både bränner fett och bygger muskler så är det ju svårt att förlora kilo på vågen, för som man alltid säger, den otroligt jobba meningen "muskler väger ner än fett". Jag själv vill gå ner i vikt men jag har bara ökat och ökat de senaste månaderna dels pga styrketräning samt dålig kost. Så träning, cardio och styrka plus bra kost kommer att göra susen!

--------------------------------------------

Hej, vart brukar du fixa din naglar?

Svar: Hej! Jag brukade fixa mina naglar på Salong Valencia! Pga mammaledighet så har jag förflyttat mig till en salong på adelgatan!

--------------------------------------------

Wooow ursnygg träningskofta och leggings! Kan du länka vart du köpt dom är du jättesnäll

Svar: Tusen tack! Tröjan finns dock inte kvar, men den köpte jag på HM! Oftast där jag brukar köpa träningströjor då de är så sköna och bra! Byxorna är från nelly om jag minns rätt. Finns både på zalando, adidas hemsida osv! 

--------------------------------------------

Vart jobbar du?

Svar: Just nu jobbar jag på Foot street och på ett kontor som heter Pepperminds

--------------------------------------------

Hej natha ville bara säga att du är riktigt vacker och din henna är jättefin undrar bara vart du gjorde den och hur mycket för?

Svar: Tusen tack kära du! Bilden här nere, på min "henna", är faktiskt gjord med vattenfast eyeliner av vlera! 

--------------------------------------------

Tror du din pojkvän kommer fria snart :)

Svar: Nej jag tror inte att han kommer att göra det! 😊

--------------------------------------------

Vart är dina byxor ifrån ? Jättefina

Svar: Byxorna på bild 2 är från HM, dock från förra året!

--------------------------------------------

Du är goals, solar du solarium? Var och hur länge ?

Svar: du är säkerligen goals du med! Jag brukar sola solarium vissa perioder, några enstaka gånger för att få igång färgen lite. Men nu när det är fint väder så är det bara att sola ute! Annars solar jag på solsystemet mellan 8-15 minuter beroende på hur brun jag är!





Till top